The magic of bjd

De plek voor de verzamelaars/liefhebbers van Ball jointed dolls!

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deel | 

Glorydoll Goth Lucy-The 4th edition

Ga naar beneden 
AuteurBericht
IX
Dwerg

BerichtOnderwerp: Glorydoll Goth Lucy-The 4th edition   zo 22 maa 2009, 22:41

De vierde editie van Glorydoll's Goth Lucy is nu te koop. Een gelimiteerde editie van 13 stuks, de prijs is $720. De fullset is inclusief: Lucy scar face en nieuw lichaam in healthy skin (vergelijkbaar met normal skin), crystal acrylic ogen 16mm (random kleur), doos met twee kussens, pruik (carrot wavy mohair), limited edition certificate, speciale kledingset door Rosemaden (bustier/skirt/inner-top/hair ribbon/stockings/mask) en speciale face-up door Phantom.

Ze is zo mooi! <3 Ik ga proberen haar te kopen met layaway, ben echt zo verslaafd aan die Glorydolls. ^^;

Terug naar boven Ga naar beneden
tha_queen_of_chaos
Vampier

BerichtOnderwerp: Re: Glorydoll Goth Lucy-The 4th edition   ma 23 maa 2009, 05:45

ze is inderdaad echt zo prachtig!
Die scar is mooi gedaan, en die outfit is heel mooi!
Admin*Kazuki*
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Glorydoll Goth Lucy-The 4th edition   ma 23 maa 2009, 14:59

I love you wowie zij is beautyful! Mooie molds heeft glorydoll trouwens. (kende ik nog niet)
Als ik het geld had...
IX
Dwerg

BerichtOnderwerp: Re: Glorydoll Goth Lucy-The 4th edition   ma 23 maa 2009, 17:52

@ tha_queen_of_chaos Ja, die scar is zeker mooi gedaan. Hij's echt gesculpted inplaats van erop geschilderd.

Admin*Kazuki* schreef:
wowie zij is beautyful! Mooie molds heeft glorydoll trouwens. (kende ik nog niet) Als ik het geld had...
Glorydolls zijn heel erg mooi. Ik heb zelf twee Lucy's. Een Goth Lucy 1st edition en een one off oude versie Lucy. Beide zijn prachtig, met name door de zeer gedetailleerde face-ups, en ook zijn ze fotogeniek; echt het geld waard. Very Happy Dat terzijde, het valt mij op dat best veel mensen Glorydoll niet kennen of er geen interesse in hebben wat toch wel jammer is.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Glorydoll Goth Lucy-The 4th edition   

Glorydoll Goth Lucy-The 4th edition
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The magic of bjd :: Bjd info :: Nieuwste molds-
Ga naar: