The magic of bjd

De plek voor de verzamelaars/liefhebbers van Ball jointed dolls!

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deel | 

Dollmore Special Edition Model Doll x 2!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
IX
Dwerg

BerichtOnderwerp: Dollmore Special Edition Model Doll x 2!   di 17 maa 2009, 23:25

Dollmore heeft twee nieuwe Special Edition Model Dolls uitgebracht met extra grote boezem. Er is een zwarte versie genaamd Black II : Eva Louise en een witte versie, Lingerie White II : Leah Cox. Beide zijn gelimiteerd tot 30 stuks, maar ondanks dat het limited full sets zijn van 68cm dolls zijn ze niet echt duur, $570 (wat rond de €440 ligt).

Ik vermoed dat best veel mensen de boezem niks zullen vinden, maar met name de zwarte versie vind ik erg tof. Ze ziet er zo volwassen en sexy uit, maar tegelijkertijd heeft ze ook wel iets liefs. Ach ja, misschien ben ik gewoon een beetje maf. X3

Terug naar boven Ga naar beneden
tha_queen_of_chaos
Vampier

BerichtOnderwerp: Re: Dollmore Special Edition Model Doll x 2!   wo 18 maa 2009, 10:03

Ik vind de hoofdjes prachtig! alleen die boezem een beetje te veel van het goede!
Vond juist het dollmore lichaam mooi in verhouding.
Admin*Kazuki*
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Dollmore Special Edition Model Doll x 2!   wo 18 maa 2009, 16:45

Wow ik vind ze heel erg mooi maar de boezem is een beetje heel veel TE.
Ik scrollde naar beneden op die site en het enige wat ik zag was een flinke boezem.
Maby als je kunt kiezen voor een medium of small boezem dan zou ik een van hun wel willen.
IX
Dwerg

BerichtOnderwerp: Re: Dollmore Special Edition Model Doll x 2!   wo 18 maa 2009, 21:40

Ze zijn toevallig beide ook verkrijgbaar met kleinere borsten oftewel het normale Model Doll lichaam, Eva Louise & Leah Cox. Very Happy Alleen vind ik van de normale versies de face-up een stuk minder sprekend en mooi, maar je kunt ook altijd een custom face-up laten doen door Dollmore, kost je niks extra.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Dollmore Special Edition Model Doll x 2!   

Dollmore Special Edition Model Doll x 2!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The magic of bjd :: Bjd info :: Nieuwste molds-
Ga naar: