The magic of bjd

De plek voor de verzamelaars/liefhebbers van Ball jointed dolls!

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deel | 

soom MD maart: CUPRIT – Black Frost & MD story

Ga naar beneden 
AuteurBericht
IX
Dwerg

BerichtOnderwerp: soom MD maart: CUPRIT – Black Frost & MD story   vr 27 maa 2009, 19:45

De nieuwe maandelijkse doll van soom is er weer! Very Happy Deze keer is het CUPRIT - Black Frost, een super gem sized doll (68cm). Kaal kost ze $725, maar zoals gewoonlijk zijn er verschillende opties die je kunt toevoegen: face-up, body painting, kleren, pruik en ogen. De doll komt met queen horns, zogenaamde ice legs and hooves van transparant resin plus een kroon (ook van transparant resin).

Verder is er meer bekend over het verhaal achter de maandelijkse dolls die ze uitgeven. Dat kun je hier lezen. Zo te zien is soom nog heel wat van plan!
Ze maken zo'n mooie dolls. Ook deze vind ik weer tof, vooral van de zijkant vind ik haar erg mooi en de make-up is zo sprekend!

Terug naar boven Ga naar beneden
Admin*Kazuki*
Admin

BerichtOnderwerp: Re: soom MD maart: CUPRIT – Black Frost & MD story   za 28 maa 2009, 11:33

Wow!! Ik vond de eerste foto's die ik van haar gezien had al zo geweldig, Maar nu je haar helemaal kan zien ben ik echt helemaal verliefd!!! I love you Ze is de mooiste tot nu toe! ze worden telkens mooier en mooier!
Evy_jrock
Dwerg

BerichtOnderwerp: Re: soom MD maart: CUPRIT – Black Frost & MD story   wo 08 apr 2009, 19:20

Daar ben ik het mee eens ja ^_^ Soom Monthly's zijn zoooooo mooi <3 Alleen zo jammer dat eer ik ooit het geld bij elkaar zou hebben, ze alweer uitverkocht zouden zijn haha ^_^ Maja, ooit, ooit zal ik er een krijgen Twisted Evil
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: soom MD maart: CUPRIT – Black Frost & MD story   

soom MD maart: CUPRIT – Black Frost & MD story
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The magic of bjd :: Bjd info :: Nieuwste molds-
Ga naar: